fb

Czy na pewno chcesz usunąć swoje konto?

Usunąć użytkownika z listy znajomych?

Czy usunąć zaznaczone wiadomości z kosza?

Czy chcesz usunąć ten utwór?

informacje o użytkowniku

doktorek

Dołączył:2011-04-06 03:50:07

Miasto:Krakow

Wiek:brak

zainteresowania

żółte kuleczki

kilka słów o mnie

ryzyk-fizyk

statystyki utworu

Średnia ocen: 14

Głosów: 16

Komentarzy: 34

statistics
A A A

14

Kto sieje wiatrutwór dnia

Autor:doktorekkomentarz Kategoria:O ludziach Dodano:2013-06-04 08:09:42Czytano:784 razy
Głosów: 16
jak pusty kłos unosisz głowę
gdy pełne chylą się w pokorze
kamienie ciskasz bez namysłu
jakbyś bez winy była sama

o sobie zdanie masz wysokie
choć nie wiadomo skąd się wzięło
jakie sukcesy i pochwały
na twoje ego tak wpłynęły

świat cię obraża swą marnością
nie zasługując na dobre słowo
złośliwie jadem wkoło plujesz
i zaskoczona toniesz w błocie
Grono GG sledzik wykop Facebook
znaczek info

Aby dodać komentarz musisz się zalogować.


doktorek a

(20:40:51, 04.06.2013)

Uderz stół ...

doktorek a

(20:47:40, 04.06.2013)

:-)

ryty c

(22:29:17, 04.06.2013) Ostatnia aktualizacja: 22:32:15, 04.06.2013

czwarty wiersz mnie uspokoił... uff, ...bo już myślałem, że to o mnie ;)

..................................................................................
Edit : ale plusz nie dam, bo to o tym kamieniu już gdzieś czytałem :| a poza tym się nie rymuje! ;))

T c

(00:17:40, 05.06.2013)

przyjemny konkret

pisarz c

(14:16:41, 05.06.2013)

Idealnie ten opis pasuje do stranger jest taka sama jak w tym wierszu mowa.

duch44 c

(20:28:09, 05.06.2013)

na tak jestem w całej rozciagłosci

doktorek a

(22:47:26, 05.06.2013)

Paradoks [trudne słowo!] polega na tym, że dotąd nie napisałaś nic lepszego od tych ''juwenilnych i koślawych stylistycznie paszkwili'', a zachowujesz się, jakbyś literackiego Nobla miała w kieszeni. Zawsze śmieszyła mnie zarozumiałość świeżo upieczonych magistrów, którym się wydaje, że kończąc studia stają się alfą i omegą w swojej dziedzinie. To nie przypadek, że na uczelniach zawsze najgorzej było mieć zajęcia z takim magistrem. Ot musi się biedaczek dowartościować!

jagodka20 c

(00:17:43, 06.06.2013)

Stranger mówisz mądrze i masz racje. Ale nie spinaj tak idź na spacer :) I szukaj w świecie poezji prawdziwej a nie trwonisz tu swój cenny czas. Jaki jest sens tak mądrej osobie za jaką sie uważasz wchodzić pomiędzy taki poziom. To tak jakby na siłe wkładać różowe lateksowe getry i krzyczeć jakie są okropne. Bez celu i bez sensu. Dobranoc : )

doktorek a

(01:48:47, 06.06.2013)

Masz kłopoty ze zrozumieniem słowa pisanego? Czy ja pisałem, że nie masz prawa krytykować? Czy pisałem, że tylko noblista może oceniać utwory? Bardzo dobrze, że to robisz. Chodzi tylko o formę! Zadzierasz nosa jak jakaś noblistka. Nie jesteś jedynym, ani pierwszym magistrem polonistyki na tym portalu. Skąd przekonanie, że najlepszym? Dlaczego inni mogli normalnie wyrażać swoje zdanie, pisać o błędach zamiast urządzać szopkę w stylu Wojewódzkiego? Szkoda, że nie ma w telewizji takiego poetyckiego Idola. Tam byś się odnalazła i miała oglądalność, bo ludzie lubią jak ktoś na wizji gnoi drugiego człowieka, wyciągając na podstawie niepoprawnej formy, czy stylu wnioski na temat jego zdrowia psychicznego.

doktorek a

(02:24:14, 06.06.2013)

Niby kto kupuje tytuły na prywatnej uczelni?

eu-geniusz c

(06:03:57, 06.06.2013) Ostatnia aktualizacja: 06:07:11, 06.06.2013

Ja mysle, ze wlasnie brak pochwal i sukcesow tak ta Pani odreagowuje, ze miesza z blotem wszystkich, zwlaszcza tych, ktorych utwory sa chwalone i wysoko oceniane, no, moze z wyjatkiem JKZ, do ktorego najwyrazniej ma slabosc, chociaz jakis czas temu napisala cos, ze najgorzej pisza lekarze, wiec moze jednak nie do konca. Jak nisko trzeba upasc i jak bardzo byc zdesperowanym zeby podnosic z grobu zmarlych poetow i tworzyc 60 (okolo, nie liczylem dokladnie) lewych kont, zeby sobie napstrykac plusow? To swiadczy chyba najlepiej o stanie psychicznym i inteligencji tej Pani, a moze nawet o chorobie psychicznej, bo nikt o zdrowych zmyslach nie angazuje calych swoich sil i czasu, by drwic z innych ludzi. Zacznij sie leczyc Stanger, najlepiej na nogi... Co do oceniania, to masz prawo oceniac, jak my wszyscy, masz prawo miec wlasne zdanie, jak my wszyscy, masz tez prawo sie mylic, jak my wszyscy. Oceniac (wiersze, a nie ludzi) tak, ale nie obrazac!

jagodka20 c

(08:33:18, 06.06.2013)

Stanger Ty się chwalić nie musisz mądrością - wystarczy, że piszesz/komentujesz. Pozdrawiam i życze miłego dnia o ile pogoda dopisze bo u mnie coś chmury uparcie nie chcą się przemieszczać.

jagodka20 c

(10:01:58, 06.06.2013)

No tak- każdy odpowiada za swoje, niektórzy wstrzykują sobie botoks w usta.
Co do pogody to również powinnam się cieszyć bo jest o tyle lepiej, że tylko pochmurnie. Biorę się więc za życie.

JKZ007 c

(10:17:34, 06.06.2013)

Rozumiem,że to dedykacja - najwyraźniej cieszy:)heh:) gdyby lepiej to napisać i nadać płynność hm... to by było coś:) ale wierszyków okolicznościowych raczej nie należy komentować, ani krytykować:) Co do reszty, po przeczytaniu wypowiedzi w komentarzach - Ja nie polegam na paradoksach :) uważam, że to marnowanie czasu:) Eugeniusz możesz też do mnie mieć słabość,ale nie jestem kochającym inaczej heh:) Miłego dnia wszystkim:)

doktorek a

(22:02:13, 06.06.2013)

Skad insynuacje, że uważasz się za najlepszą polonistkę na portalu? Stąd, że wszystkim okazujesz lekceważenie. Nie lekceważy się adwersarzy, gdy nie jest się przekonanym o własnej wyższości. W drugiej kwestii, o którą pytałaś, muszę znowu powiedzieć, że nie rozumiesz słowa pisanego. Czy ja pisałem, że wyciągasz wnioski na temat zdrowia psychicznego autorów na podstawie niepoprawnej formy, czy stylu? Napisałem, że ludzie lubią oglądać programy, w których oceniający takie rzeczy robią (idole, mam talenty, kuchenne rewolucje, you can dance'y). Czy to jest oszczerstwo? Sondaże oglądalności raczej potwierdzają moje zdanie. Napisałem też, że po tym co widzę i czytam, odnalazłabyś się w takim klimacie. I tyle! Tylko tyle! Resztę sobie dopowiedziałaś.

doktorek a

(13:37:20, 08.06.2013)

Znaczy co? Gdybym napisał, że nadajesz się na komentatora sportowego, twierdziłabyś, że zarzucam Ci, że mecze komentujesz? :-)
P.S. ''Apostrofy działają. Chyba.''

Beatrice c

(18:49:31, 08.06.2013)

Ludzie pisali, piszą i pisać będą, tak jak potrafią i jak lubią, a czy ktoś to doceni czy uzna za shit... Gombrowicz kiedyś napisał, że przyjdą takie czasy, kiedy poezję będą czytać tylko poeci, chyba właśnie takowe nastały, bo dzisiejsza Prawdziwa Poezja często jest dla przeciętnych ludzi niezrozumiała i wręcz głupia (ostatnio reklamowano warsztaty poetyckie z poezji współczesnej, pewien starszy pan, około 60-tki, tak to skwitował: ‘’poezja współczesna to jest jeden shit, dzisiaj nikt już nie napisze tak jak Kochanowski albo Mickiewicz, bo nie potrafi, więc sobie wymyślili nowe trendy...”), dlatego prawie nikt jej nie kupuje. Czy to pozytywne zjawisko? I don’t know... Pozdrawiam :-)

q-maty c

(10:25:51, 21.06.2013) Ostatnia aktualizacja: 10:38:15, 21.06.2013

droga Beatrice. dzisiaj niestety nikt nie pisze wg wymienionych przez ciebie wzorców. stylistyka, w której poruszał się Mickiewicz, dawno odeszła do lamusa. rozumiem, że należy im się szacunek, bo na takowy zasłużyli, ale język ewooluje, zmienia się; żyjemy w zupełnie innej epoce.
nader wszystko mogę przypomnieć, że poezja nigdy nie była zbyt popularna i jeśli wciąż wychodzisz z założenia, że taki archaiczny styl powinien wciąż panować, to jesteś w ogromnym błędzie. bo to można zwyczajnie określić mianem: stagnacji bądź po prostu: oszustwem intelektualnym, pozdry!

Beatrice c

(00:49:00, 26.06.2013)

Przepraszam bardzo, Pani Stanger, a gdzie ja napisałam, że popieram kaleczenie języka? Gdzie ja w ogóle napisałam, co myślę o współczesnej poezji? Podałam przykład opinii, z jaką się spotkałam, przy czym dodałam: ‘’Czy to pozytywne zjawisko? I don’t know...’’ Czytaj ze zrozumieniem.

Beatrice c

(01:11:03, 26.06.2013) Ostatnia aktualizacja: 01:24:07, 26.06.2013

drogi q-maty, (tym razem chyba nie zaq-małeś), podobnie jak do Stanger, gdzie ja napisałam, że uważam, że styl archaiczny powinien panować? Poza tym, nieprawdą jest, że współcześni, uznani przez znawców literatury poeci, nie wracają do wierszy rymowanych, pisanych stylem zbliżonym do Mickiewicza, np. Jacek Dehnel. Odnośnie współczesnych, wysoko ocenianych wierszy, co powiesz na wiersz, który w konkursie poetyckim został uznany za najpiękniejszy, godny nagrody? Cytuję: ‘’15 czerwca w Orzyszu, a nie jak zwykle w Muzeum Michała Kajki w Ogródku, obradowało jury IX Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego im. M. Kajki, w składzie: Janusz Drzewucki, Wojciech Gawłowski, Krzysztof Kuczkowski – przewodniczący, Anna Nowaczyńska. Za najpiękniejszy wiersz Konkursu jury uznało „wiersz na zakończenie czasu” Pawła Podlipniaka z Radomia i nagrodziło go pierwszą nagrodą.’’ - koniec cytatu. Skoro interesujesz się poezją współczesną, to zapewne znasz ten wiersz. To, co ja myślę o tym wierszu i o konkursach, to już inna sprawa, tutaj pozostawię to bez komentarza. Wystarczy spojrzeć na to, kto wygrywa i kto zasiada w jury... A tak na marginesie, nie tylko czytuję i doceniam zdolnych współczesnych poetów, ale sama też pisuję stylem współczesnym, tutaj jednak tego nie przeczytasz. Pozdrawiam :-)

q-maty c

(14:41:50, 29.06.2013) Ostatnia aktualizacja: 15:27:19, 29.06.2013

niestety nie znam wiersza, nie śledzę konkursów poetyckich. trudno znać wszystkich autorów.
tak, po części zgadzam się z tym, że jury nie zawsze jest obiektywne, zapewne dotyczy to wielu dziedzin życia: kultury, sztuki, sportu itd. Mickiewicz też był w swej epoce pewnego rodzaju innowatorem; dziś ważnym klasykiem, jak i ci, którzy piszą w obecnych czasach dopiero nimi będą. i jeszcze jedno: ś.p. Zbigniew Zapasiewicz powiedział kiedyś: zawsze jest konflikt pomiędzy młodymi i starymi; i to młodzi mają rację, bo to oni ciągną do przodu, pozdry!

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.

Bez tych plików serwis nie będzie działał poprawnie. W każdej chwili, w programie służącym do obsługi internetu, można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w Polityce prywatności.

Zapoznałem się z informacją